Dwufazowy Eliksir w Olejku od Nivea


Przedstawiam dzisiejszego bohatera, Dwufazowy Eliksir w Olejku z aktywującą komórki skóry formułą z Kompleksem Olejowym, Kwasem Hialuronowym, Boosterem Kolagenu i Elastyny. Ta innowacyjna formuła zawiera dwie fazy, które zapewniają dodatkową porcję pielęgnacji dla skóry.
Luksusowa formuła eliksiru jest niezwykle lekka i błyskawicznie się wchłania. Eliksir aktywuje komórki do produkcji własnego kwasu hialuronowego, kolagenu i elastyny. Dzięki temu:
* zmarszczki są zredukowane
*skóra wygląda promiennie i jest sprężysta
*skóra jest intensywnie nawilżona i głęboko odżywiona
*zostaje odbudowana elastyczność i wzmocniona struktura skóry.
 Po ok. 2 tygodniach widzę już poprawę wyglądu skóry na szyi i dekolcie. Tzw. zagniotki, które pokrywały mój dekolt powoli wypłycają się i znikają. 

Czy spełnił moje oczekiwania? I tak i nie 🤔 Na TAK : zredukowanie zmarszczek i zagnieceń skóry, wygładzenie i odżywienie, doskonałe nawilżenie, poprawa napięcia owalu twarzy, zapach. Dużym udogodnieniem jest dozownik-pipetka, która ułatwia aplikację olejku. Szklany pojemnik również jest na +, możemy go wykorzystać ponownie. Olejek jest bardzo wydajny i starczy na bardzo długo.
Na NIE : producent twierdzi że olejek ma lekką, szybko wchłaniającą się formułę... otóż nie, dla mnie to było dość męczące. Skóra twarzy ciągle była lepka, wszystko się do niej przyklejało. Miałam wrażenie, że twarz mi ciąży.
Tak więc jeśli chodzi o działanie to mogę gorąco polecić Dwufazowy Eliksir w Olejku od @nivea_pl ponieważ spełnił obietnice producenta. Osoby ,którym odpowiada konsystencja olejku i ciągła lepkość skóry na pewno będą zadowolone. Ja niestety nie kupię go więcej.

Komentarze

Popularne posty