BaByliss Suszarka do włosów Pro 2000


Nowe wyzwanie, nowy test 🤔 Dziś dotarła do mnie suszarka do włosów BaByliss od @review.club Z daleka jechała bo aż z Holandii. Jutro zaczynam testowanie 🧐 Bardzo jestem ciekawa czy wygra z moją suszarką.





Dzięki @review.club oraz @babylisspolska @babyliss rozpoczęłam moją przygodę w poznawanie produktów marki Babyliss. Mogłam przetestować suszarkę do włosów BaByliss PRO 2000.
Suszarka ma białą, lekką obudowę i baaaardzo długi kabel. Można suszyć nią włosy mocując do niej dołączoną do zestawu wąską dyszkę koncentratora mającą 6mm do tworzenia gładkich włosów, bądź bez niej. Końcówka precyzyjnie kieruje strumień powietrza w dany obszar. Suszarka ma moc 2000W i prędkość 100km/h zapewnia precyzyjne i wydajne suszenie uzyskując rezultaty jak w salonie fryzjerskim. 2 ustawienia temperatury i 2 prędkości dają różne kombinacje dla pełnego sterowania suszeniem i stylizacją. Suszarka posiada również chłodny nawiew powietrza.
Nie wiem jak sprawdziła się u Was, ale Babyliss PRO 2000 pobiła na głowę wszystkie inne suszarki jakie kiedykolwiek kupiłam. Dla mnie 👍 produkty THE BEST 👌




Komentarze

Popularne posty