Lokownica Rose Blush Curl Babyliss


Tego się nie spodziewałam 😳 🤯 Cudowna, różowa Lokownica Rose Blush Curl od @babyliss i @reviewclub_nl zaskoczyła mnie niesamowicie. Czyżbym została doceniona jako recenzentka...🤔🤔🤔
Ahhh jestem przeszczęśliwa 😍 bardzo dziękuję @reviewclub_nl Teraz to mam pole do popisu 👏👏👏 będą loki ♥️
Ciekawe czy się sprawdzi...?
O tym już niebawem

Nie wytrzymałam...musiałam 😁 tak mnie to cieszyło i zajęło mi raptem 10min. Może jak na pierwszy raz nie jest to super skręt ale nie jest też źle. Testuję właśnie Lokownicę Babyliss od @babyliss i @reviewclub_nl .
Lokownicę nastawiłam na 1 st. czyli 185st.C 2 st. to 230st. C. Bałam się żeby nie spaliła mi włosów. Lokówka nagrzewa się bardzo szybko. Pasmo włosów przystawiamy do klipsa, zaciskamy go, a ona wciąga włosy do środka, kręci je i robi za nas całą robotę. Czterema sygnałami pod rząd informuje nas że skręt skończony i należy uwolnić włosy. Dla mnie jest OK 👌 Jak to mówią "trening czyni mistrza" więc będę trenować 😁😁😁 A u Was jak się sprawdza ?





Komentarze

Popularne posty