Lotion Z CBD od Vitae Pharma



Drugim kosmetykiem który dziś otrzymałam do przetestowania od @vitaepharma i @odbież.to jest kosmetyk funkcjonalny z ekstraktem kwiatów konopii Finola do pielęgnacji zniszczonej, suchej lub szorstkiej skóry. Jest to lotion zawierający cbd+ Muszę przyznać, że nigdy nie używałam kosmetyków konopnych i bardzo jestem ciekawa jak działają 🤔
#test #testujemy #testerka #kosmetyki #kosmetykikonopne #cbd #ekstraktfinola #kosmetykifunkcjonalne #pielegnacja #skóra #piękno #skin #beautyfulskin #cbdoil #lotioncbd #recenzentka #klubrecenzentki #odbieżto



We wcześniejszym poście pisałam o składzie i właściwościach lotionu z CBD czyli z ekstraktem z olejku konopii Finola.
Pierwszy raz miałam styczność z kosmetykiem konopnym. Do testu dostałam się wygrywając konkurs na FB który organizowany był przez @odbierz.to @e-pasaz.eu oraz @viteapharm
Pierwsze co mi się spodobało to opakowanie z pompką dzięki której dozujemy tylko tyle kosmetyku ile potrzebujemy. Kolor...dziwny...zielony,a zapach.... jeszcze dziwniejszy. Taki mocno ziołowy, ale po kilku dniach użytkowania przyzwyczaiłam się do niego. Lotion stosowałam tylko na czoło na miejsca w których występują podrażnia. Dobrze że mam grzywkę bo lotion pozostawia na skórze zielonkawy odcień. Konsystencja lekka, taka jaką lubię, szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej skóry. Lotion jest bardzo wydajny i opakowanie które dostałam starczy mi na bardzo długo. Po ok. miesiącu stosowania zauważyłam widoczne efekty. Otóż, przebarwienia, które były bardzo czerwone stały się blade, różowe i słabo widoczne. Skóra w tych miejscach była wypukła, swędziała i piekła jednocześnie. Podczas mycia twarzy skóra potrafiła pękać i krwawić. Teraz się to zmieniło. Wypukłości wypłaciły się, skóra zagoiła, nie swędzi i nie piecze. Zostało mi jeszcze prawie połowa opakowania więc będę stosowała lotion dalej bo mam nadzieję że całkowicie pozbędę się tych zmienionych chorobowo miejsc. Już teraz szczerze przyznam że jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskała moja skóra. Bardzo dziękuję za możliwość udziału w teście lotionu z CBD. Przekonał mnie on do chęci sięgnięcia po inne kosmetyki z olejkiem konopnym.
Jeśli zainteresowały Was kosmetyki Vitea Pharma tu macie adres do kontaktu
kontakt@e-pasaz.eu
#test
#testujemy #testerka #recenzja #recenzentka #klubrecenzentki #kosmetyki #skóra #skórawrażliwa #skorawymagajaca #konopia #konopiamedyczna #olejcbd #ekstraktzkonopii #ekstraktfinola #viteapharma #odbieżto #e-pazaz.eu



Komentarze

Popularne posty