NIVEA Seria VOLUME dodająca objętości


Dziś jest chyba dzień kuriera 😉 co chwilę jakiś do mnie puka z wspaniałymi prezentami, choć dawno już po świętach 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
Doczekałam się mojego zestawu VOLUME od @nivea_pl w skład którego wchodzą:
*styling primer
*pianka
*lakier
Ale będzie świetne testowanie 👍
#nivea#niveapolska #mojanivea #klubmojanivea #volume #styling #mousse #spray #hair #hairstyling #0%alcohol #plumpingmousse #stylinhprimer #firmingspray #beauty #beautyfulhair #stylizacjawłosów #zestawmarzeń #pięknewłosy #fryzurajakzsalonu #test #testerka #testujemy #recenzentka #blog #blogerka #klubrecenzentki






Testowanie serii Volume od @nivea_pl zaczęłam od pianki nadającej objętości.
Pianka ma bardzo fajny, świeży zapach, który długo utrzymuje się na włosach. Opakowanie ładne z łatwym do aplikacji dozownikiem. Pianka jest bardzo wydajna, wystarczy niewielka ilość, która po wycięciu na dłoń podwaja,a nawet potraja swoją obecność. Ja stosowałam ją na umyte, mokre włosy, wcierając od nasady aż po same końce włosów. Włosy uszyłam suszarką metodą tzw. "pod włos" Na pierwszy raz nie układałam włosów jakoś specjalnie, chciałam jedynie uzyskać efekt zwiększenia objętości.
Jestem zadowolona z osiągniętego efektu. Włosy są puszyste, miękkie, wydaje się jakby było ich dwa razy więcej.
Moja rada... nie przesadźcie z ilością pianki bo łatwo możecie uzyskać odwrotny efekt.
#niveapolska
#nivea #volume #plumpingmousse #hair #hairstyling #beautyfulhair #test #testujemy #testerka #recenzja #recenzentka #klubrecenzentki #klubmojanivea #piękno #pięknewłosy #domowastylizacja #domowysalonfryzjerski #obiętość @ Mieroszów

Komentarze

Popularne posty