Odżywka koloryzująca Od Joanna Ultra Colour



Z portalu KOBIETA.pl dostałam do przetestowania odżywkę koloryzującą. Zaszła jednak mała pomyłka ponieważ podczas rekrutacji do testu w ankiecie zgłoszeniowej zaznaczyłam aby była to odżywka do włosów ciemnych i bardzo ciemnych, a odżywka jaką dostałam jest do włosów w kolorach czerwieni. No ale wyzwanie podjęłam. Umyłam włosy i według instrukcji na opakowaniu nałożyłam odżywkę. Pamiętajcie aby tą czynność koniecznie wykonywać w rękawiczkach ochronnych bo odżywka pofarbuje również waszą skórę. Odczekałam 3-5 min. i spłukałam włosy. Czerwień lała się strumieniem do brodzika prysznica. A po wysuszeniu... zdziwienie! Mam bardzo ciemna,a wręcz czarne włosy a odcień czerwieni delikatnie się na nich mienił. Lepszy efekt był pod światło i w świetle słonecznym. Moje włosy wyglądały jakby zostały lekko muśnięte czerwonym refleksem. Myślę że na włosach w odcieniach czerwieni zdałby egzamin celująco i na pewno pogłębiłby i utrwalił ich kolor.

Komentarze

Popularne posty