Próbki od EverydayMe




Istnieje taka strona EverydayMe na której zakładając konto możesz zamawiać bezpłatne próbki różnych produktów, wystawiać własne opinie i dołączyć do grona ambasadorów i brać udział w testowaniu różnych produktów. Z tejże właśnie strony przywędrowały do mnie próbki tych wspaniałości.
Płyn do płukania Lenor ma ładny zapach jednak nie jest on tak intensywny jak mój ulubiony płyn którego używam na co dzień. No ale nie każdy lubi mocne zapachy, więc ten bedzie idealny dla takich osób.

Co do podpasek Always to są bardzo chłonne, dość niewielkie i doskonale spełniają swoją funkcję. Jedna rzecz mi w nich niestety przeszkadzała, to zbyt słaby klej na skrzydełkach, które doklejały sie od bielizny, zwijały i trochę zawadzały o różne delikatne miejsca.

Próbka perełek Lenor zachwyciła mnie bo rzeczywiście jak to w reklamie mówia przepięknie i długo pachną. Fakt po wyjęciu z pralki, pranie pięknie i świeżo pachnie, a ta świeżość utrzymuje się kilka dni.

Kapsułki Ariel... ani zaskoczenie, ani rozczarowanie. Dobrze dopierają, pranie ładnie pachnie i ...tyle.

Za to pasta Blend-A-Med Protectiv Clean była rewelacyjna i taka jakie ja szukam i lubię. Zawiera granulki które, delikatnie ścierając osad i płytkę nazębną, wybielając i pielęgnując zęby. A ssssssssssssmak jest powalający. Ostra, odświeżająca mięta, którą jeszcze długo czujesz.


Komentarze

Popularne posty