Szczoteczka soniczna Philips Sonicare 4500



Kolejny raz udało mi się zakwalifikować do przetestowania szczoteczki sonicznej od marki Philips.
Philips Sonicare 4500  to szczoteczka funkcyjna. Posiada programy czyszczenia i pielęgnacji zębów. Program CLEAN czyści zęby i dba o dziąsła a program Whitening działa wybielająco. Oba programy działają czasowo. Pierwszy Clean trwa 2 min. a white 2,5 min. Szczoteczka ma fajny różowy kolor i jest łatwa w obsłudze. W zestawie jest również ładowarka. Po naładowaniu szczotkować można przez ok. 2 tygodnie. Zabrakło mi jednak w niej dwóch rzeczy ponieważ miałam porównanie z drugą szczoteczką od Philipsa tylko bardziej zaawansowaną. Zabrakło mi futerału w którym mogłabym zabrać ją wszędzie i programu regulującego szybkość szczotkowania. Ogólnie to byłam bardzo zadowolona z jej użytkowanie. Niestety musiałam zgodnie z regulaminem ją zwrócić, ale z pewnością sprawie sobie podobną w przyszłości :)

Komentarze

Popularne posty