Opaska Smardband YOHO Sports




Namówiono mnie na udział w projekcie rodzinnym. Dostałam opaski Smartband dla mnie, syna i męża. Dzięki opasce mogę na bieżąco monitorować moje tętno, ciśnienie krwi, ilość wykonywanych przez cały dzień kroków. Opaska pokazuje również ile pokonaliśmy piechotą kilometrów w ciągu dnia. Dodatkowa funkcja to monitorowanie snu. Dzięki niej wiemy ile śpimy, jak śpimy i ile razy przebudzamy się w ciągu nocy. Jak długo śpimy głębokim snem i jak długo lekkim. Ogólnie ma to wszystko na celu promowanie zdrowego trybu życia, uprawiania sportu, dbania o formę. Dla mnie bomba.
Inne dodatkowe funkcje jakie można sobie ustawić (opaska działa w połączeniu z aplikacja YOHO Sports) to powiadomienia sms,powiadomienia z fb czy IG oraz powiadomienia o połączeniu przychodzącym. Nie jest to może jakiś full wypasiony sprzęt ale dla początkujących w zupełności wystarczy.
Można je kupić na Allegro za ok. 40-60 zł. Rozpiętość cenowa zależna jest od producenta.

Komentarze

Popularne posty