07 Kampania ambasadorska Neutrogena Hydro Boost

 Moje cudeńko 😍💋❤ od Neutrogena Hydro Boost. A w nim nawadniający żel do twarzy,żelowy balsam do ciała i mnóstwo próbek. Jestem pod wrażeniem 😵 #NEUTROGENA
#HydroBoost#KompleksowyRytułałNawadniania#UgaśPragnienieSkóry 
Ale będą super testy 😉 Dziękuję @streetcom_polska
NEUTROGENA Hydro Boost działa jak kojący plaster na suchą i pozbawioną nawilżenia skórę. Dzięki swojej żelowej konsystencji ma się uczucie kompleksowego nawilżenia. Lekka formuła dobrze się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości. 


Ja już wiem jakie są moje kosmetyki Nr. 1 Świetna linia od @Neutrogena
#NEUTROGENA#KompleksowyRytułałNawadniania#UgaśPragnienieSkóry @streetcom_polska

Moja ukochana seria Neutrogena Hydro Boost towarzyszyła mi również na wczasach i uważam że była niezastąpiona dla spieczonej i zmęczonej słońcem skóry.


Z czystym sumieniem i gorąco mogę polecić tę wspaniałą serie kosmetyków, naprawdę będziecie z nich zadowolone :)

Komentarze

Popularne posty