06 Test Philips Sonicare 6100 ProtectiveClean

Mam ogromną przyjemność testować nową szczoteczkę soniczną Philips Sonicare 6100 ProtectiveClean od firmy @philips. Producent obiecuje sporo, ale czy to się sprawdzi ;) ?




 Po 14 dniach testowania muszę przyznać że ta szczoteczka robi wrażenie  3 poziomy czyszczenia : czyszczenie,wybielanie i masowanie dziąseł. 3 poziomy intensywności szczotkowania. Szczoteczka zapamiętuje jaki program i intensywność używa każda z główek. Etui pozwala zabrać ją nawet pod namiot,ponieważ na pełnym naładowaniu akumulator wytrzymuje 2 tygodnie. Więc po 2 tyg. szczotkowania 2 razy dziennie widzę różnicę w odcieniu zębów,są wyraźnie bielsze,ale nie będę Wam przecież wrzucać foto mojego uzębienia. A co najbardziej mi się spodobało to to że mój syn którego wołami trzeba ciągnąć do umycia zębów,rano po śniadaniu już pytał :"mamo kiedy wibrujemy zęby " . Tak że dla mnie bomba,tylko cena masakrycznie wysoka.

Komentarze

Popularne posty