12 Totaltemptation Maybelline NewYork

Jest w końcu się udao 🙋.
No to zaczynamy zabawę w testowanie.
#Totaltemptation#Maybelline#NewYork
#Wizaz#KlubRecenzent 

Mówią że oczy są zwierciadłem duszy...a jeszcze podkreślone odpowiednim tuszem nabierają wyrazu. 
Test zaczęłam od maskary i .... wnioski później #Wizaz#KlubRecenzentki#Maybelline#NewYork#totaltemptation
 Mascara Maybrlline  niestety zawiodła moje oczekiwania związane z marką . Tusz jak dla mnie jest za gęsty i aby wydłużyć krótkie rzęsy trzeba go nałożyć 2-3 krotnie,a wtedy skleja rzęsy. Tusz niestety kruszy się po kilku godzinach i spada z rzęs na poliki i do tego odbija się na górnej powiece. No niestety zawiodłam się. Myślę że gdyby zamienić aplikator na silikonowy pozwoliłoby precyzyjnie wydłużyć i rozdzielić rzęsy.

Kredka do brwi fajna,prosta w użyciu,nie rozmazuje się i jest dość trwała. Dobrze przyciemnia rzęsy,nawet te dość ciemne.Opakowanie poręczne,posiada też szczoteczkę do ujarzmienia niesfornych brwi.
Paleta cieni i rozświetlaczy to przyjemne pastelowe kolory,które przypadły mi do gustu.Dają możliwość wykonania makijażu na wieczór i delikatniejszego na dzień. Nie sypią się i nie kruszą. Są dość trwałe.

Komentarze

Popularne posty