13 Kampania Le Petit Marseillais

Moją największą przygodą jeżeli chodzi o testowanie była kampania kosmetyków  Le Petit Marseillais ,a co najfajniejsze byłam ich ambasadorką dwukrotnie :) 

To była kampania dla Niego i dla Niej więc mogłam do niej zaangażować mojego męża :)

My już po kąpiel,a teraz romantyczna kolacja 🍹🍷🍸#ambasadorkalpm#zmysłowyduet
Zapachy przecudne,kąpiel dzięki nim jest luksusem w domowym SPA. Na pewno te żele zostaną na dłużej.
Tym razem to dla mnie bomba... rozświetlająca bomba. LPM stwożyło nową linię swoich produktów. W skład wchodzą: morelowy żel pod prysznic, morelowy balsam do ciała i morelowy dezodorant. Zapach... soczysty i cudowny. Kosmetyki mają dość duże opakowania i są wydajne. Najbardziej cieszy mnie balsam do ciała, który zawiera rozświetlające drobinki. Po użyciu skóra pięknie się mieni. Stosując jednocześnie cały zestaw pachniemy jak soczysta morela.
#ambasadorkalpm #rozświetlającyrytułał
Tak cieszę się z mojej cudownej paczki ambasadorskiej od Le Pettit Marseiliais. #ambasadorkalpm #rozświetlającyrytuał#morele #swietlistedrobinki #pięknezapachy#testowanie
Skorzystałam z okazji podarowania próbek rozświetlajacego balsamu do ciała od Le Pettit Marseilaisieis koleżance Marcie :)
#ambasadorkalpm #rozświetlającyrytułał#kampaniaambasadorska #testowanie#soczystemorele #pięknyzapach#świetlistedrobinki

Bardzo spodobały mi się te produkty a akurat nadszedł Dzień Matki i imieniny mojej mamy,postanowiłam więc kupić jej na prezent jeden z zestawów od Le Pettit Marseilaisieis .
Bycie Ambasadorką Le Petit Marseillais jest dla mnie czymś wyjątkowym, ogromnym wyróżnieniem, cudowną przygodą,miłością,pasją. Połączeniem przyjemności z fotografowania z odkrywaniem kosmetycznych nowości,które mogę sama wypróbować bądź komuś podarować.
#złotaambasadorkalpm#konkursambasadoreklpm

Komentarze

Popularne posty