16 ZESTAW DO HIGIENY INTYMNEJ OD AA

Moja wygrana w konkursie :) Odrazu poprawił mi się humor 😘 dzięki @wizaz.pl jesteście świetni 💖💖💖
#AA #klubrecenzenrki #mojekwc#kobiecasprawa #kobiecyświat

Koszulka najbardziej mnie ucieszyła :) Od dziś to będzie moje motto <3 <3 <3
Emulsaja  AA Biozgodna jest prawie bezzapachowa, nie podrażniaja ani nie wysuszaja stref intymnych a wręcz doskonale je nawilżaja i pozostawiając uczucie świeżości na długo. Łagodzi również dolegliwości stref intymnych takie jak swędzenie,pieczenie czy nadmierna potliwość. 
Chusteczki są dobrze nawilżone, bezzapachowe, nie podrażniają miejsc intymnych, dobrze sprawdzają się w sytuacjach kiedy potrzebujemy natychmiastowego odświeżenia, zwłaszcza w podróży. Jestem z nich bardzo zadowolona.W końcu znalazłam swoje kosmetyki do "TYCH" spraw kobiecych. Gorąco polecam.

Komentarze

Popularne posty