11 Kampania ambasadorska Cydru Lubelskiegp

Dotarła moja kolejna perełeczka , paczka ambasadora. Tym razem to Cydr Lubelski Niefiltrowany od @trnd_polskaWeekend zapowiada się owocnie 😉 #CYDRLUBELSKI #NIEFILTRUJEMY

Oczywiście pierwsze badanie opinii przeprowadziłam na sobie i moim mężu 😘 #cydr #jabłko #chwilarelaksu #on #ona#piątek #weekend #błogispokój 🍷🍷🍏🍎🍾🍾🍾🍾😍😘 #CYDRLUBELSKI #NIEFILTRUJEMY

Cóż tam ciekawego o tym cydrze piszą? Jak dla mnie to rewelacja, a zwłaszcza schłodzony i z kostkami lodu 😍. A Wam smakuje?
#CYDRLUBELSKI #NIEFILTRUJEM

Niestety jabłek jeszcze nie ma, ale są czereśnie, pyszne, ekologiczne, z mojego prywatnego drzewa. 🍒🍒🍒🍒#weekend#działka #spokój #cisza #grill #cydr #burgery#kaszankawkapuście #ziemniaczkizboczkiem#odpoczynek #miłetowarzystwo #RODOS 😉
#CYDRLUBELSKI #NIEFILTRUJEMY


Cydr jak dla mnie był świetny,doskonale smakuje z lodem lub mocno schłodzony. Jedyne co mnie rozczarowało to cena nieadekwatna do pojemności butelki :( 5,99zł za 400ml. Dla mnie to troche za dużo.

Komentarze

Popularne posty